האזינו • ישראל פרוש: "תנו לרשות את הכוח לטפל והכל יהיה מסודר"

אבי יעקב | צילום: בועז בן ארי 1 Comment on האזינו • ישראל פרוש: "תנו לרשות את הכוח לטפל והכל יהיה מסודר"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית של קול חי בסוגיה הנפיצה של בנות הסמינרים.

"פתחנו שנה עם הבנים. מאות בחורי ישיבה מגיעים לעיר וכעת מתמודדים עם הבנות. בשנה שעברה שגורמים זרים נכנסו להתערב פניתי למשרד החינוך לעזרה. אמרתי להם שכולם זוכרים מה שהיה בעיר לפני שהגעתי. שביתות, בלגן והפתעות. ב"ה הכל הסתדר. תנו לי לסדר את זה אבל היו מי שערבבו מתוך העירייה ומוסדות מתוך העיר שעשו מעשים שלא יעשו. שנה שעברה הצעתי כמה דברים ואני מקווה שהם יבינו שיש עירייה שמטפלת בעניינים, ובעזרת ה' הכל יסתדר".

לדבריו "160 הבנות יהיו ב-2 התיכונים הללו. אבל אני לא עובד בלי תיאום של רבנים גם אם זה לא נעים ולא נראה ציבורית". הוא הטעים ש"אם אני ראש עיר שיתנו לי להחליט אבל לא הקשיבו לי מקווה שאנחנו כעת על דרך המלך עם משרד החינוך".

פרוש הדגיש כי יש עוד כמה תיכונים לא רשמיים שנפתחו, בבית מרגלית יש חוסר בכיתות. "תנו לרשות את הכוח לטפל ואנחנו נסדר הכל. היו בעיות גם בתלמודי התורה ועוד מוסדות, בהכול התנהלנו בצורה טובה והם יודעים את זה. עקבנו אחרי הרישום ונוכל לטפל גם בקבלה".

"אני שליח של גדולי ישראל בצד הרוחני ושל משרדי הממשלה בצד הגשמי. כשיבינו בממשלה את הצרכים של הציבור החרדי אני מבטיח לא לאכזב", סיים פרוש שסירב להתייחס לשאלה האם הרבנים מתנגדים לאיזורי רישום.

בראיון הוא התייחס לסוגיית הקראוונים בעיר והמחלוקת סביבם.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    עוד מפרוש: "העיר לא שלי, העיר היא של מי שעובד למען התושבים. מי שעוזר, איתנו, מי שלא, לא. השטח שפונה מהקרוואנים מיועד לבניה למוסד ליטאי. רק השנה נוספו מאה וחמישים בחורים לתורה בתפארתה"..